Cumu rimpiazzà i prestiti di u focu è i specchi di a vostra macchina di laser CO2

Cumu rimpiazzà i prestiti di u focu è i specchi di a vostra macchina di laser CO2

Sustituimentu di i lenti è i mirrori di u fucalizza nantu à un cutter cocker è incisu hè un prucessu delicatu è un pocu di passi tecnichi è uni pochi di passi specifichi per assicurà a sicurezza di l'operatore è a longevità di a macchina. In questu articulu, spiegemu i cunsiglii nantu à a mantenenu u chjassu. Prima di principià u prucessu di sustituzione, hè impurtante di piglià uni pochi precauzioni per evità ogni periculu potenziale.

Precauzioni di sicurità

Prima, assicuratevi chì u cutter di laser hè disattivatu è scumpare da a fonte di energia. Questu aiuterà à prevene qualsiasi scossa elettrica o ferite mentre manipulanu i cumpunenti interni di u cutter di laser.

Hè impurtante assicurà chì l'area di travagliu hè pulita è ben illuminà per minimizà u risicu di dannu accidentalmente qualsiasi parte o perde qualchì cumpunenti chjuchi.

Passi di operazione

◾ Elimina a copertura o u pannellu

Dopu avè pigliatu e misure di sicurità necessaria, pudete inizià u prucessu di sustituzione accede à u capu di laser. Sicondu u mudellu di u vostru cutter di laser, pudete avè bisognu di caccià a copertura o i pannelli per ghjunghje à i lenti è i specchi di u focu. Alcune cutters laser anu una copertine di e caccia faciule, mentre chì l'altri puderanu bisognu di aduprà viti o bolti per apre a macchina.

◾ Elimina a lente di u focu

Una volta avete accessu à u lente è specchi di u focu, pudete principià u prucessu di caccià i vechji cumpunenti. U lente di fucalizza hè tipicamenti tinutu in u locu da un titularu di lente, chì hè di solitu assicurata da viti. Per caccià u lente, simpricimenti alluntanate i viti nantu à u titularu di u lente è caccià currettamente a lente. Assicuratevi di pulisce a lente cù una suluzione di pulizia moltu è di a lente di pulizia per caccià qualsiasi terra o residue prima di stallà a nova lente.

◾ caccià u specchiu

I specchi sò tipicamenti tenuti in u locu in i monti di mirroru, chì sò ancu assicurati da viti. Per sguassà i specchi, simpricimenti sguassate i viti nantu à i monti è sguassate currettamente i specchi. Cum'è a lente, assicuratevi di puliti i specchi cù una suluzzione dolce è una lente di pulizia è sguassate qualsiasi diretta o residua prima di stallà i novi specchi.

◾ Installa u novu

Una volta avete sguassatu u vechju ritrattu anticu è specchi i cunsiglii è anu pulito i novi cumpunenti, pudete inizià à u prucessu di stallà i novi cumpunenti. Per installà a lente, simpricimenti pusendu in u titularu di u lente è stringe i viti per assicurà in locu. Per installà i specchi, simpricimenti mette in u monte mirroru è stringe i viti per assicurà li in piazza.

Suggerimentu

Hè impurtante di nutà chì i passi specificu per avè rimpiazzamentu di i lenti di u focu è i specchi di u focu pò varià siccunà à u mudellu di u vostru cutter di laser. Sì ùn site micca sicuru di cumu rimpiazzà i lenti è i specchi,Hè megliu cunsultà u manuale di u fabricatore o cercanu assistenza prufessiunale.

Dopu avè rimpiazzatu cù successu i lenti è i mirrici di l'imprese, hè impurtante di pruvà à a cutter laser per assicurà chì funziona bè. Accende u cutter di laser è eseguite una prova tagliata nantu à un pezzu di materiale scrap. Se u cutter laser hè funziunatu currettamente è u rivista di l'fucali sò allinati bè, pudete esse capace di ottene un precisu è in tagliatu assai pulitu.

In cunclusione, rimpiazzendu a lente è i specchi di fucalizza nantu à un CO2 Laser Cutter hè un prucessu tecnicu chì esige un certu gradu di cunniscenza è di cumpetenza. Hè impurtante di seguità l'istruzzioni di u fabricatore è per piglià e precauzioni di sicurità necessaria per evità ogni periculu potenziale. Cù i strumenti è cunniscenzi duie, chì sustenuti i lenti di u focusu nantu à un attraente cofer

Qualsiasi confusioni è dumande per a macchina di taglio di CO2 Laser è a macchina incisione


Tempu di Post: Feb-19-2023

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi